2016. március 15.

Elcseszett fotók

Amikor ezt a két templomtornyot fotóztam, akkor döntöttem el, hogy összegyűjtögetek olyan képeket amin oda nem illő dolgok vannak. Mint pl ez a bazi nagy villanyoszlop. Eddig az ilyeneket mindig töröltem, mert ugye hogy néz már ki, amikor valami agyoncsapja a látványt. Ez a két torony egyébként élőben meseszép volt. A picike falu, az ősz nyomait viselő szőlő, a felszálló párában levő Alpokalja.




Villanykábelek, mintha lebegne egy kottafüzet. A fa viszont lenyűgöző.


Itt is keresztülhasít a villanykábel, szinte kettévágja a képet. 


Tetszett a halszálkamintás szőlőültetvény. Azt a darut arrébb tolhatták volna. :)


A következő képeket mondhatnám szándékosan véletlenül alkottam, de ennek épp annyi értelme van, mint a képeken a látnivalónak. Mégis megmutatom őket, mert nekem izgalmasak és érdekesek. Vagy csak az ilyen, amit egy kis fantáziával belelátok. Ilyen képeket nem nehéz készíteni. Elég ha eldöntöm valamiről, hogy lefotózom, aztán ahogy emelem a gépet, menet közben már kattintok is. 

Odavarázsoltam egy lézershow-t. 


Szerintem erről senki meg nem mondja, hogy víztócsában tükröződő villanyoszlop akar lenni. Jobban hasonlít egy elektromos kígyóra amely épp lyukat olvaszt az aszfaltba.


Utcarészlet, kisvárosi vegaszos hangulat lett volna. Ehelyett azt látni, hogyan röpködnek a hangjegyek. Na kérem, így terjed a zene... :) 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése