2015. április 16.

Nyertem

Csörög a lakástelefon. Egy női hang engem keres.

- Örömmel tájékoztatom, Ön nyert egy 25 perces fényterápiás kezelést.
- (Ő örül, én emésztem a hallottakat)....  És mit tettem én ezért?
- Válaszolt pár egészséggel kapcsolatos kérdésre.
- Az kizárt.
- Nem. Ide vannak írva a válaszok.
- Akkor is kizárt. (győzött az egészséges női kíváncsiság:) Mit tud ez a terápia?
- Egy munkatársam kimegy Önhöz lakásra, Ön kap egy 25 perces kezelést. Ez a terápia jó a cukorbetegségre, magas vérnyomásra és erősíti az immunrendszert.

Átengedtem másnak a lehetőséget.

Amikor letettem a telefont, eszembe jutott Joachim Phoenix  alufólia sisakos feje a Jelek című filmből, aztán rájöttem hogy nekem nincs ilyenre szükségem, nem földönkívüliekkel van dolgom és talán pont ezért voltak pontatlanok az 'ide vannak írva' válaszok. A cukrom 5, a vérnyomásom pedig köszöni jól van, múlt héten mérte üzemorvos azzal a vékonyka hideg ujjaival és 127/78 volt. Mondjuk az immunrendszeremmel lehet valami baj, mert nem bírtam elkapni az influenzát. Nem hiszem, hogy bármelyiket kezelni kellene 25 perc rámvilágítással.


Adott három standard probléma amire ráugranak a népek. Ráadásul alapból van bajom ezzel az egésszel, mert nem a tünetet kell kezelni, a probléma forrása attól még megmarad és ezeknek a betegségeknek nem is azonos a forrása. Épp emiatt nálam ez a 'mindenre jó' kategória, ami nem teszi hitelessé a dolgot. Amúgy sem hiszem el, hogy ha egy cukros örömködve befal néhány zserbót, utána pedig meglámpázza magát, akkor rendben lesz a cukorszintje. Ha itt-ott fáj, arra még jó lehet egy ilyen lámpa, nem mondom hogy nem, na de ezekre...
Hitetlen vagyok és kész.

Nem tudom hogyan működnek az ilyenfajta telemarketingek. Soha nem volt ilyen tapasztalatom. Ettől függetlenül a fene tudja miért és honnan jött, de olyan érzésem volt, hogy a ha kértem volna  a nyereményt - mert ami jár, az jár -, akkor vennem kellett volna, vagy legalább megpróbáltak volna rábeszélni egy ilyen csodalámpára. Franc tudja mennyiért.


Megjegyzés: A véleményem kizárólag az én véleményem, nem a terméket minősítem. A termék a véleményemtől függetlenül akár még jó is lehet. Aki használja és hisz benne, el tudom képzelni, hogy használ neki. Mert erős a hit ereje....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése