2014. november 7.

Vásárolni...

... mentem, nem kellett más csak kenyér, abból is csomagolt. Lehet finnyáskodni, hogy fúj meg jaj, az tartós, de inkább az legyen mint csupasz csomagolatlan amelyiknél mindig arra gondolok, már hatszázan összefogdosták a beleköhögős vagy a fene tudja milyen kezükkel. Levettem egy kenyeret a polcról, a zacskón belül három bazinagy penészfolt volt. Kerestem egy eladót, odaadtam neki, erre megkérdezte tőlem hogy ez mikor jár le, nekem meg válaszként a nyelvemen volt a kérdés, hogy miért ha holnap fog akkor visszateszi?, de nem szóltam, inkább kijöttem. Nem mindegy mikor járt le ha már döglött? Helytelen tárolásnál lejárat előtt is szőrösödhet bármelyik cucc.
Mindegy is, kijöttem a boltból és ezt láttam:



A csupafül alig volt nagyobb mint egy grillcsirke. (Nem tudom miért pont grillcsirke jutott eszembe, mert ugye az dundi gömböc, harapnivaló, kétlábú és legfőképp nem lélegzik.)

Aranyosak voltak ahogy ott várakoztak.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése