2014. november 22.

Balatoni séta

A képek múlt hetiek és kissé homályosak, de nem is ez a lényeg.

Így fotóz egy nő:










Így fotóz egy pasi:


            Ultrahang felvétel :)

 Csillogós Vegas-os

   Könnyem folyt úgy röhögtem :)

                 Vízparti kövek.  Medúzafejű ufókölykös :) 

A képek két csoportra szedését nem cikizés vagy bármi rosszindulatú izé miatt csináltam, hanem hogy lássátok, így is lehet fotózni meg úgy is. A pasis képeket irigylem, mindegyiken van valami plusz amitől nem lesznek olyan unalmasak mint az enyémek.
Én például rákészültem minden kattintásra. Néztem a kijelzőn milyen ha itt a fókusz, milyen ha ott. Milyen ha éjszakára állítom, milyen ha naplementére. Milyen ha izzót állítok be, milyen ha normált. Olyan, mintha ebben a fene nagy rákészülésben nem vettem volna észre mi az ami izgalmas, mi van az orrom előtt, mintha megállítottam volna az időt. Béke van, nyugalom. A pasi bezzeg eldöntötte, hogy ő most fotót készít, felemelte a telefont és kattintott. Nem volt semmi laca-faca, nézelődés, túlagyalás. Neki volt igaza.

Ti hogyan fotóztok? Rákészülősen vagy nem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése