2014. április 15.

Ma

Hülye egy idő volt ma, hideg mint a fene. Nem igazán foglalkoztam az előrejelzésekkel. Minek is, elvégre április van, tavasz, rügyek, virágok, madárcsicsergés, kizárt hogy a pulcsi súlyánál többet vegyek magamra. Reggel nagy lendülettel elindultam itthonról, aztán ugyanazzal a lendülettel vissza is jöttem télikabátért. 2 fok volt. Ez azért már, na....

Este új dimenzióba helyeztem a kenyérsütést, margarin helyett kókuszzsírt tettem a tésztába. Tapasztalat híján úgy sacc mennyiséget. Eddig jól haladnak a dolgok, fincsi illat van, a tészta nődögél.... remélem, nem alszom el mire megsül, érdekel milyen lesz az állaga. Ha összejön az elképzelésem, a következőbe medvehagyma is kerül a kókuszzsír mellé. Még ez sincs kész, de már azt is várom.

Ma olyan semmilyen napom volt. Néha ilyennek is kell lennie, soha ne legyen rosszabb.





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése