2014. március 29.

Látogatások - Papi 1

Apám kórházban van. A látogatások alatt élménybeszámolót tart, én meg  - az együtt érezni képtelen, a hálátlan - mindig kinevetem.
Szösszenetek:

- Volt itt anyád. Megborotvált. Hááát...... (hosszú szünet)... féltem. .......Nem volt rajta szemüveg.
- :D :D


- Ma finomfőzelék volt az ebéd. Tudod mit adtak hozzá? A fasírt olyan volt, hogy összepréselték a főzeléket és kockára vágták.
- :D :D


- Hogy vagy?
- Fáj a torkom.
- Mennyi fagyit ettél? - kérdem röhögve
most már Ő is nevetve: Te hogyan lettél ilyen hülye? Kire hasonlítasz?
- :D :D


- Az orvos megkérdezte, mire emlékszem. Nem tudtam mit mondjak, mire kíváncsi. Hát miről beszéljek neki?Azt mondtam: semmire.
- Ilyet nem szabad. Legközelebb kérdezd meg miről akar hallani.
- Hát akkor miért nem úgy kérdez?!
- :D :D


- Volt itt anyád. Azt mondta, kihívta a szerelőt, megcsináltatta a villanyt. Miért akkor amikor itt vagyok?
- Mert ha itt vagy, nem mész az agyukra. :D :D


Apám elesett a kórház fürdőjében, szerinte a papucs volt az oka. Anyám vett neki újat, de félő volt hogy amelyik méretben jó, az lábfejben nem lesz az, ezért két párat vett. Egy méretest és egy nagyobbat. Apám ezt így mesélte:
- Volt itt anyád. Vett nekem nééégy papucsot.
- Az jó. Képzeld ha csak egyet vesz... :D :D

5 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ezt véletlenül töröltem. Hogy lehet visszavonni a törlést?

      Törlés
  2. Betára gondolsz? Innen is van. Genetikailag két oldalról is be lett kódolva a csajba. :D :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most tényleg nagyon érdekel mi volt az eredeti komment :-D

      Törlés
    2. Ha tudnám hogyan kell visszatenni, láthatnád. :)
      Képzeld, a megjegyzések menüben a törlés felirat felett volt a bejegyzés címe kékkel. A címre akartam kattintani, erre a törlésre sikerült. Bosszant, hogy simán törölte, meg sem kérdezte a rendszer, hogy tutibiztosan akarom-e. Miért nem kérdezi meg? Miért nincs ''törölt elemek'' menü?

      Törlés