2014. január 18.

Január

Nem tudom ki hogy van vele, én szeretem hogy ilyen langyos a január. Úúúgy utálok fázni! A hóban, jégen közlekedni is utálok. Akár gyalog, akár autóval. Autóval itt a hegyoldalban meg pláne. Valamiért nem hiányzik a korizás a Balcsin sem, pedig korizni amúgy szeretek. Mint itt ezen a régi képen, amikor pont nem tudom mire készülök, de az is lehet hogy épp suhanok. Nézzed csak, nézzed, úgy tűnik idén jeget csak képeken fogsz látni. :)


.... és ha már képet mutogatok itt van egy a partközeli jégről is. 



.... és ha ennyi nem volt elég és mindenképp havat szeretnél látni, ITT egy tavaly januári bejegyzésem, van ott hó bőven.

Na szóval, mint írtam, szeretem ezt a langymeleget. Reggelente pizsamában, kabátban kiülök a kávémmal meg egy pléddel és élvezkedem. Néha mellém telepszik a macska is, társamul szegődik mert szeret, és dorombol nekem - vagy ahogy Kamaszom mondta pindurka korában: domborog.
...langymeleg, pléd, forró kávé, csönd, monoton dorombolás... nem kell a tél...

Csak én vagyok így vele?

Eszembe jutott egy szösszenet ami a december elején történt. Épp gyengécsként elkezdett szállingózni a hó, a földön még egyáltalán nem maradt meg. A közelemben két férfi ekként beszélgetett:

- Te, esik a hó.
- Hol?
- Hát itt fenn. - és az ég felé mutatott.

:) Óédesistenem ugye? És ez tényleg így volt...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése