2013. október 31.

Párapara

Ma reggel ritka hülye voltam.
Eszméletlen hideg volt, ennek ellenére a Nap sütött mint fene. Ereje nem volt, fénye annál inkább, a kocsi szélvédőjén keresztül majdnem kiszúrta a szemem. A táskámból előkotortam a napszemüvegem, de mielőtt felvettem volna, észrevettem  hogy csupa szösz a lencse. Elkezdtem lefújni róla, párszor ráleheltem úgy,  ahogy a szemüvegesektől láttam, aztán egy laza mozdulattal az arcomba toltam a helyére. Ugyanazzal a lendülettel le is kaptam. Valami iszonyat opálos-homályos volt, mert a hideg lencsén lecsapódott a lehelet párája. Gyerekkoromban élveztem az ilyet, amikor vonaton utaztam ráleheltem az ablakra és a párafoltba rajzolgattam. Lehet most is csak egy szemet kellett volna rajzolnom a lencsébe és nézhettem volna ki a lyukon.
:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése