2013. augusztus 28.

No comment

... nekem, te csak kommentálj nyugodtan


Ma a buszra várva beszélgettem egy hajléktalan nővel. Mondjuk, a beszélgettem túlzás, inkább csak néha szóltam hozzá pár szót. Az asszony egy padon ült előregörnyedve, hátán egy bazi nagy fullra-dagadtra pakolt hátizsák, mellette a padon két szatyor szintén jócskán megtömve. Előtte járókeret. Nyugdíjas korúnak néztem - bár a fene tudja.

A nő fogta a hasát, néha megsimogatta, masszírozta. Amikor a pad mellé álltam, elkezdett mesélni. Arról, hogy őt valaki ki akarja nyírni, mert durrogtatnak (nem mondta kik és hogyan), a durrogtatástól a hasa felpuffad és rettentően fáj neki. Az orvosok azt mondták, nincs semmi baja, még a külföldi orvosok sem tudtak mit tenni, mert nem találtak semmit. Meg lóg a hasán a bőr amit nem olyan egyszerű ám levenni, mert ha megszúrják amikor leveszik, a nyomáskülönbség ami a hasa belseje és a kinti levegő közt van, hatalmas bajt tud okozni és emiatt nem mernek hozzányúlni. Aztán újra elmondta, hogy őt valaki el akarja tenni láb alól a durrogtatással, akárhova megy mennek utána, megtalálják, még Frankfurtban is rátaláltak. Erre megkérdezte tőlem, szerintem miért csinálhatják.... nem szóltam semmit és nem azért mert nincs szókincsem. Próbáltam megemészteni a hallottakat, legfőképp a nyomáskülönbséget. Mivel választ nem kapott (nem vette zokon), tovább folytatta a mondandóját (közben masszírozta a hasát), miszerint nem elég neki a rossz lába meg a sugárfertőzött foga, még a durrogtatással is zaklatják. Megkérdeztem hogyan lett sugárfertőzött a foga. Azt felelte, hogy amikor Lengyelországból jött a csernobili sugárzás, ő kinn napozott Balatonakarattyán és akkor fertőződött meg úgy, hogy platinát kellett az állkapcsába ültetni, amiről később leesett a foga. Azt mondták neki (nem mondta kik), hogy a múltkor is a platina zavarta be a pészmékerét és nem érti miért akarják eltenni láb alól, mert se udvarlója, se barátnője, se rokona.

És folytatta, csak mondta, mondta, én pedig néha közbekérdeztem. Csak úgy áradt belőle a szó. Végül elköszöntem, mert jött a buszom.

Levontam a tanulságot. Ép ésszel akarok megöregedni és úgy, hogy nem vagyok egyedül.




5 megjegyzés:

  1. Tekurvaélet, aszondja Lengyelországból jött a csernobili sugárzás, ő kinn napozott Balatonakarattyán és akkor fertőződött meg :DDDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És van amit le sem írtam. :)
      Egyébként nem volt koszos, szagos, nem kért ételt, pénzt, akármit. Nem volt tolakodó. Eszméletlen beszédes volt és szerintem csak egy kis figyelmet akart. Hát figyeltem rá. De amiket mondott... az huh.

      Törlés
    2. Én tuti otthagytam volna :S

      Törlés
    3. Én bírom az érdekes embereket és valamiért megtalálnak. Nem lett volna értelme arrébb mennem, mert kiszemelt volna magának más. Szerintem van valami a homlokomra írva amit csak mások látnak. :) Volt rá példa, hogy egy asszony miközben hozzám beszélt, kipakolta a szatyrát csak azért hogy megnézzem milyen szalonnát vett. :)

      Törlés
    4. Basszus, ezt nem hiszem el :D

      Törlés