2013. augusztus 13.

Lapszemléző

Gondoltam, olvasgatok egy kicsit a neten. Időm van rá, szabin vagyok és olvasnivalóval (is) jócskán le vagyok maradva. A hülye hírekkel éppúgy mint a fontosakkal. Tudom, már furdalja az oldalad hogy már megint milyen idióta hírbe futottam bele ha nem furdalja akkor itt az ideje hogy alaposan rám szokj. Na, most figyelj. Átadom a tudást amit szereztem:

Olvastam egy írást, mely szerint egyebek közt a Napról levált egy réteg és ennek következményeként novemberben két Nap lesz látható és jaj nekünk, zavarok lesznek az áramellátásban és el kell kezdenünk alaposan betankolni tartós kajával. Aki akar higgyen benne, én speciel örülök neki, mert szerintem két Napnak annyi meleget kell adnia, hogy télen a fűtést simán el lehet felejteni, mi több, nem kell csizmát, kabátot vásárolni. Hurrá. Azért azt jó lenne tudni, hogy egyszerre két Nap lesz-e az égen és szépen egymás mellett aranylanak-e. Vagy tán' amikor az egyik nyugszik a másik akkor kel és majd sóvárgunk a Hold és a csillagok után? Vagy mi? Egyáltalán, ami levált az hol van most és miért csak novemberben lehet látni? És örökre kettő lesz? Ha-ha, Chuck Norris és Bruce Willis majd visszateszi helyére a kis szökevényt. Meg vagyunk mentve.

Olvastam az Alzheimer kórról is. Halleluja, megtalálták, mi okozza. Hiszed vagy nem, brit tudósok (de jó hogy vannak) felfedezték, hogy a kór és a fogmosás között szoros összefüggés van, mert Alzheimeresek agyában találtak olyan baktériumokat amelyeknek normál esetben a szánkban van a helye. Ebből aztán egyből leszűrték, hogy a baktérium a véren át az agyba kerül. Tehát aki nem mos fogat, Alzheimeres lesz. Szerintem csak szimplán büdös szájszagú, de ők a tudósok és semmi okunk nincs a tudásukat kétségbe vonni. Felülbírálni pláne nem, ahhoz laikusként nagyon nagy arcunknak kell lennie.
Egy másik oldalon, egy másik írásban is összeakadtam az Alzheimerrel. Szót sem említettek fogmosásról, abban egyenesen azt állították, hogy napi két csésze forró csokival megelőzhető de csakis a kakaó jótékony hatása miatt. Hát kánikulában a fenének sincs kedve forró csokit inni, nem is értem miért nem tábla csokit ajánlottak. Jófélét, igazi kakaósat és nem azt tejbevonós nemtudommegenni-féle vackot. Én speciel nem iszok nemhogy napi két csésze forró csokit, egyet sem, viszont mosok fogat.

Olvastam még, hogy Venezuelában nem a pénztárcalopás a menő, hanem a hajlopás. Most ez hoz többet a konyhára. Szerintem csak hallottak valamit a szervkereskedelemről és simán félreértelmezték. Ez hiszed vagy nem, az aktuális hírek közt volt. Na már most, vagy most tudta meg a híroldal, vagy most a nyaralások miatt lett aktuális. A fene sem tudja, én meg nem kérdem meg tőlük. A lényeg, sétálgatsz az utcán, aztán körbeáll pár fegyveres huligán és nem a smukkot, táskát kérik, hanem a hajad. Eladják fodrászszalonba póthajnak, hát ezért. Úgy látszik, egy hajtincs többet ér mint egy Rolex. Szóval, ez egy aktuális hír. A nyárnak még nincs vége és még ott vannak a kora őszi last minute utak is, ha látni akarsz egy szárazföldi hajkalózt, utazz oda. Csak halkan jegyzem meg, én teljes biztonságban lennék, az én hajam a méretét tekintve csak hónaljszőrnek lenne jó, póthajnak nem. Hónaljszőrre nincs kereslet, tőlem a Rolexet vennék el - ha lenne és ha jó biznisz lenne, de mint írtam, nem az. Amúgy elképzelni sem tudom mi a fene lehet arrafelé hogy így virágzik a hajlopós biznisz. Vagy túl sok a kemótól haját vesztett ember, vagy sokan akarnak halivudisan kinézni. Egy biztos, igényük van arra hogy szebbek legyenek. A te hajaddal. Tényleg, ilyenkor hogy nyomoz a rendőrség? És mekkora a kárérték? Gondolj bele, ha ellopják a kocsid, ékszered és megtalálják, visszakapod, használod tovább. A visszakapott hajaddal mit kezdesz?  Ilyenkor kell nézni a dolog jobbik oldalát, nem kell költened póthajra...

Na, mára ennyi. Ne felejts el betankolni kajával,. Feltétlen legyen közte forró csokinak való és fogmosó cucc is, különben nem fogsz emlékezni arra, miért is töltötted fel a kamrát.

Ezeket olvastam (ezt muszáj idetennem mert a végén nem hiszel nekem):
Írást a két Napról itt találod: katt
Fogmosós Alzheimereshez katt ide
Csokis Alzheimereshez ide katt
Hajlopásról itt olvashatsz: katt

Szösszeneteket itt is olvashatsz tőlem:
 https://www.facebook.com/Fehernep


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése