2013. augusztus 21.

A tolvajok csukott szemmel járnak

Kamaszom a közeli megyeszékhelyre bicajozott a barátnőjéhez. Este nem volt kedve hazatekerni, ezért a lakótelep egyik utcai padjához láncolta a bicajt. Gondolta, reggel visszamegy a járgányért és hazabuszozott.

A kis optimista.

Bakker! Reggel ott volt a bicaj!  Pedig nincs leharcolva és mégis ott volt. Én speciel azt számoltam mibe fog nekem kerülni egy új bicikli, de vagy a tolvajok járnak csukott szemmel vagy marha nagy a közbiztonság.

Hurrá!

9 megjegyzés:

  1. Nem hiszem el, hogy nem csórták el...

    VálaszTörlés
  2. Én is alig akartam elhinni... már keresztet vetettem a biciklire. :)

    VálaszTörlés
  3. Lehet, gyanús volt nekik, hogy csapda és valahonnét a TEK figyeli az odaláncolt biciklit :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na hallod, eszembe sem jutott, hogy csalinak nézték. :) Mondasz valamit, lehet tényleg emiatt maradt meg a láncon.

      Törlés
  4. Tuti csukott szemmel jártak.
    Mi a múltkor napközben hagytuk a lakótelepen, de kb 1 órán belül már bekapcsolt a biciklin a riasztó. Már vitték volna. Fényes nappal. Úgyhogy csak óvatosnak a bringa-otthagyással :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kamaszomnak mondhatom, hogy óvatosan a bringaotthagyással. Eszébe sem jutott, hogy nem lesz meg a gép. Abból indul ki, hogy ha ő nem lop, akkor más sem, így aztán ő sem lesz meglopva.

      Törlés
    2. Manapság már mindent védeni kell. Ha a biciklihez kötsz egy pitbullt, akkor a pitbullra is kell riasztó. :D
      Mondjuk most könnyen mosolygok. Amikor ellopták a bicajomat a házunk udvarából, nem mosolyogtam. A keserű tapasztalat szülte a bejegyzést hogy tudjátok, vannak még csodák.

      Törlés
  5. Ott állt mellette egy angyal és őrizte :-)
    Az angyalon is volt riasztó :D

    VálaszTörlés