2013. június 2.

Kerti séta

Ma fél ötkor felébredtem. Végre nem esett az eső. Úgy ahogy voltam, pizsiben kimentem megnézni mennyire szerette a kertem a háromnapos esőt. Szerette. Megmutatom ...


csupasz csigusz 

cukkini

paradicsomok

szőlő

kúszó kecskerágó és virágra váró tartó

páfránysor

páfrány közepe

trombitafolyondár, alatta borsmenta és téli jázmin 

tüskés barátom, nem tudom mi a neve

bodza (megúszta a befőzést)

boglárkacserje

rózsalonc

borbolya és kecskerágó

borbolya, kecskerágó és mályvacserje

tiszafa és alatta valami pozsgás


Virulnak a drágák.
Örülök hogy virtuálisan sétáltál a kertemben. Gyere máskor is. :)

https://www.facebook.com/Fehernep

4 megjegyzés:

  1. Szép a kerted:) Én is szoktam ilyen fázisfotókat készíteni a veteményesemről... (Az én lelkesedésem azért ekkora, mert idén van először konyhakertem:) ) Csak egy kérdés: neked nem eszi meg az epret a meztelencsiga? Gyönyörű pirosló szemek vannak, de mindegyiket keresztberágta a hívatlan kis vendég :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy tetszik és jól esik hogy megírtad. :)

      Eprem nincs, de korábban volt. Ette a csiga és ették még a hangyák is. Néha, amikor a kutya beszökött, akkor ő is. Ő csinálta a legnagyobb rombolást. Ráharapott az eperre, és ahogy próbálta lehúzni a száráról, tövestől jött ki a növény a földből. Nem egyszer vettem ki a szájából tövet. Mivel a család alig tudott epret enni, felhagytam a termesztéssel.

      Ezt találtam, talán hasznos lehet:
      ''Az epret egyébként mindenütt mulcsozzák, azaz a sorok közé és a tövek köré szalmát hordanak. Ez a gyomok elnyomására is hasznos, s megmenti az epret attól, hogy sáros legyen, illetve hogy hozzáférjenek a csigák.'' (forrás: http://m.hir24.hu/hirek/fn24/Bevasarlokosar-igy-juthat-felaron-eperhez-most)

      Jó érzés hogy van konyhakerted, ugye? Sok sikert kívánok hozzá! :)


      Törlés
    2. Köszönöm a tanácsot! Azt hiszem, ezzel már elkéstem az idén, de majd jövőre:) Nagyon jó érzés, hogy saját kis növénykéket nevelgetek!

      Törlés
    3. (azt meg hogy miért gondoltam, hogy van epred??? rejtély...)

      Törlés