2013. május 26.

Textil-kresz és ruhacímke

Meg szoktad nézni a ruhákba varrt címkéket? 
Én vásárláskor leolvasom a ráírt méretet, mást nem, és megnézem hogy műanyagos vagy textilre van-e nyomva a szöveg. A műanyagosnak nincs kegyelem, ahogy hazaérek a ruhával, első dolgom hogy levágom róla, mert kegyetlenül tud bazirgálni. Szúrja a bőröm a sarka, de jártam már úgy is, hogy vasaláskor kicsit megolvadt és összetöpörödve felpöndörödött.  

Pedig érdemes lenne megnézni már vásárlás előtt. Nemcsak azért mert némely gyártó mókás szövegeket ír rá, hanem azért hogy megelőzz némi problémát. Olyat, ami akkor fordult elő velem mikor Kamaszom szólt, hogy anya ki kell mosni a kabátom, koszos lett. Én meg nyugodtan és optimistán, a mosás - folteltávolítás minden tudományával a fejemben kézbe vettem a kabátot, ám mielőtt betettem volna a mosógépbe - a fene tudja miért, mert amúgy nem szoktam ilyet tenni - megnéztem a textil-kreszt. Aztán megrémültem. A kabát nem volt mosható, csak vegytisztítható. Ilyenkor szívás van, meg rémület, nekem például eszembe jutott hogy legutóbb a tisztítóban 7500-ba került ez a művelet. (Szívesen mondtam volna hogy tartsák meg a kabátot, ennyi pénzért lehet kapni újat tisztán, de nem mondtam, fizettem.) Most azon gondolkodom, a kabát megy a mosógépbe gyapjú programra, mert az többet áll mint ruhát pörget, inkább áztat mint most. 

Most nem azért, de igazán tehettek volna a címkére pár biztató szót ami ilyen esetekre szól. Valami kis humorosat a jelek, ikonok után.  Mint például:
  • ....vagy csinálj amit akarsz
  • ki mondta hogy ezt vedd meg? Add oda neki.
  • ha nem hordod nem lesz koszos
  • máskor nézz meg időben
  • ne ráncold a homlokod, nem áll jól
Megnéztem, léteznek-e hülye címkék és találtam. Íme: 


1., Karácsonyi textil-kresz.

Az jár a fejemben, ez milyen ruhára lehet rávarrva. Talán valami gumis derekú nadrágra, mert az képes egyenes arányban nőni az ember körvonalával.


2., Tanácstalan férfiaknak. Add oda a feleségednek. Ez az ő dolga.


Milyen kis humorosak. Mese nincs, nősülni kell, mert akinek nincs neje az megszívta. Adódik a kérdés, egy nőére mit tennének? Csináld magad? Azt olvastam, a felháborodás hatására a gyártó bocsánatot kért, bár voltak akiket a felirat szemernyit sem sértett. Simán humornak vették. Van ilyen, na. 
Hasonló a gördeszkásoknak szóló Big Brother magazinban, pólókon volt látható. Eszerint a mosás anyád dolga. Akár anyád, akár nejed, miért mindig a nők? 





3., Vagy add oda anyádnak. Ő tudja hogy kell csinálni.


És tényleg tudja! Mert minden anya ''szupervumen''.


4., Mindig mosd meg a segged.


Elképzelni sem tudom ez milyen okból születhetett. Talán hirtelen jött a felismerés hogy az ember hátsója nem öntisztuló. Orbitális hiba hogy nem hívta fel a figyelmet arra, hogy előtte célszerű levenni a ruhát. 


5., XL címke - gyerünk próbálj fel egy kicsit. Vicces lesz.


Hát persze. Meg vicces lesz az is amikor az S-es ruha szétszakad az XL emberen és ki kell fizetnie.
Come one, nosza rajta, próbáld fel a próbafülkében. Ott van tükör, egyből csinálhatsz vicces tükrös fotót, mert kell egy kép a fészbukra.


6., Húzd keresztül az autó mögötti pocsolyán és szárítsd a tetőcsomagtartón.


Na jó.... de álló helyben kell szárítani vagy menet közben? Utóbbinál az életben nem lesz több gond a ruhával.


7., A Földön készült.


Mit nem mond! 
Tehát készül ruha a Földön. Használjuk, összeizzadozzuk, koszoljuk, kimossuk. Egy másik bolygón/galaxisban nem így van ez. Ott kérem, nem ruházkodnak. Az interneten fellelhető képek szerint a földönkívüli lények nem hordanak ruhát, zölden/szürkén csupaszok. Csak halkan jegyzem meg, nem is tudják milyen röhögésekkel lesznek szegényebbek mert nincs ruhacímkéjük.


8, Szumózás közben ne viselje.


Még szumó ikon is van rajta! 
Köszönjük hogy szólnak, magunktól nem tudnánk hogy a szumók amúgy is túlöltözöttek.


Te meg szoktad nézni a címkéket? Találtál már hasonlóan hülyét?


A képek forrása:  1, 2, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8,

2 megjegyzés:

  1. Én meg szoktam nézni, de eddig semmi ilyen mókás :(
    Ezek viszont nagyon bejönnek :D

    VálaszTörlés
  2. Én sem láttam még hasonlót.
    Viszont egyszer vettem egy mécsestartót, annak a dobozában volt egy hülyén magyarra fordított, igen mulatságos leírás. Ez ugyan nem tartozik a ruhacímkéhez, de sebaj. :)

    VálaszTörlés