2013. január 19.

Hóhelyzet

Tegnapelőtt este Gál Noémi a várható időjárásról beszélt. Csapadékról, újabb sok hóról, mínuszokról. Mindezt szoli-barnán, nyáriasan öltözve, szűk fehér naciban, ujjatlan blúzban. Ha nem lett volna kinn fél méteres hó, azt hittem volna, viccelődik velem így a nap vége felé. Ránéztem a nőre és azt vártam, melyik pillanatban kezd el beszélni arról, hogy kinyitottak a strandok.

Noéminek igaza lett (vagy csak jól bevonzotta ide nekem), a várt hó megérkezett. A héten háromszor is esett bőségesen, az utolsó - a Noémis -, széllel együtt jött. Mert ugye úgy tartja mondás, ha már lúd, legyen kövér. Fulladunk bele a hóba. A kertben nem érdemes hanyatt vágódni egy hóangyal miatt, mert úgy elsüllyedek, tavaszig nem kerülök elő.

Szerettem volna Noémit idelinkelni, hogy lásd a Florida-feelinget, de nem találtam rá. Helyette kapsz pár képet a kertemből.

                         
A hintaágy aljáig ér a hó.

               


Ez itt alul nem egy monster, hanem az egy hete még álló tiszafám. Kifeküdt a hótól, széltől.

Na? Noémit jobb lett volna nézegetni, mi?


7 megjegyzés:

  1. Ettől én is kivagyok, hogy kis miniszoknyába, meg topocskába közli, hogy mínusz 20 fok lesz :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem direkt. Elvonja a figyelmet a rossz hírekről.
      Figyeled milyen ügyes? :)

      Törlés
    2. És Szilárdunk?
      "Éjjel mínusz 10 fok, derűs estét" :D

      Törlés
    3. Tényleg így köszönt el, emlékszem. :)
      Aranyos volt. :)

      Törlés
  2. Mekkora hó! Miről maradok le basszus :D
    Tényleg nem érdemes hóangyalt csinálni, mert elsüllyedsz :D

    A Noémit a csini rucijában meg kiküldeném havat lapátolni. Mondjuk hozzátok :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jó ötlet! A falu összes férfija, fiúja jönne neki segíteni. Seperc alatt eltűnne a havunk.:)

      Törlés