2012. november 4.

Retrón mosok

Már megint Murphy. Ki a fene ez a fickó? Elbeszélgetnék vele, lenne hozzá egy-két szavam....


Bedöglött a mosógépem. Menthetetlenül megadta magát. Murphy is megmondta, ami elromolhat, el is fog romlani. Mikor is? Hát persze, hogy hétvégén. Mondom én, elbeszélgetnék a fickóval.

A mosás most igen macerás és igen retro. Nem, nem teknőben vagy patakban mosok, de kézzel öblítek, csavarom a ruhát és centrifugázok. Az egész műveletben az egyetlen gépesített dolog a centrifuga, amit váratlanul, kérés nélkül (!) hozott az egyik ismerősünk. Amikor megláttam, felnevettem. Így néz ki:


A kép forrása: Árgép

Gyerekkorom óta nem használtam ilyet. Kicsike, ha rosszul rakom bele a ruhát elugrál, ha felnyitom a tetejét balesetveszélyes. De brutál jó! Nem is emlékeztem rá, mennyire kiszedi a ruhából a vizet. Tiszta lelkes lettem, nekem kell egy ilyen! Persze csak egy új mosógép mellé. Rákerestem a neten és megdöbbentem... mi a szartól ilyen drága? De hát picike, elugrál és ha felnyitom balesetveszélyes. Nem fér bele kabát, pléd, sem a szőnyegeim. Drága Murphy, most mondj valamit...

5 megjegyzés:

  1. Én nem csak elbeszélgetnék, jól meg is verném... :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Volt pillanat amikor beállítottam volna a helyemre. :)

      Törlés
  2. Murphy ilyen. De talán a retró gépben is Murphy keze lehet, nem? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, a retró gép....Zseniális marketingszöveggel árulják.
      Energiát lehet megtakarítani ha szárítógép előtt van használva. Persze! Kimos a mosógép, majd a ruhát lehet átpakolni a centrifugába ami kicsi, tehát 3-4 adagban ki is lehet belőle pörgetni a vizet. Utána mehet a szárítógépbe.
      Ez energiatakarékos? Mi meló ez? Ezt pasi írta? XD

      Murphy keze meg ne érjen el idáig. Zsebredughatná.:DD

      Törlés