2012. november 24.

Reggeli elmélkedés

Zsinórban egymásután ez a harmadik olyan szombat, amikor arra ébredek, hogy valahol a közelben visít egy disznó. Ölik. Ő meg tiltakozik.
Nincs baj a disznóvágással, de hogy már harmadszor ébredek a visításra... nekem, a városból elköltözött lánynak, nehéz ehhez hozzászokni.

A horrornak nincs még vége. Ma reggel a bejárati ajtó közelében találtam egy fél egeret. Az eleje megvolt, a hátulja hiányzott. Kamaszom szerint finnyás a macska, csak az egér húsos része kellett neki. A sonkája.
Fotó nincs. Ne sajnáld. :)


4 megjegyzés:

  1. Fél egér? Hát okos cicád van, és meg akarta osztani veled a fele zsákmányt. De mivel nem tudta neked elmondani, így a látványosabb részét hagyta meg :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát látvány az volt.:)
      Az, hogy szeret a cica és megkínál, eszembe sem jutott. Na de milyen kaja az ami engem néz? :D

      Törlés
  2. Én nem sajnálom, hogy nincs fotó, valószínűleg sírva mentem volna le hozzátok és kiabáltam volna, hogy rossz cica :D
    Szerencsére a disznóölést eddig nem hallottam, de jobb is így :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem kell sírni, inkább ő egerésszen mint én. :)

      Egyszer Kamaszom a barátnőjével meglátta a cicánkat egy egérrel a szájában. Fúúúj - mondták neki és elvették tőle az egeret, majd eltemették a díszbokraim közé. Félve kapáltam a kiskertem...

      Törlés