2012. augusztus 10.

Push up

Nyomjuk fel, ha nyomni kell


Egy francia közmondás így szól: hazug, mint egy melltartó.
Ugye-ugye? Van amikor tényleg hazudik. A kis mellet optikailag tuningolja, a nagy mellnek szép tartást ad, egy bizonyos kor után meg kifejezetten szimpatikus hogy dacol a gravitációval. Igen, a magam negyvenes korára gondolok. Az évek múlásával változik a testünk. Szépen lassan, apránként, szinte sunyiban. Aztán egyszer csak mintha hirtelen felébrednénk, észrevesszük hogy itt nagy, itt lóg, itt meg.... fúújjj. Én feltettem a kérdést is: hát ez meg mikor lett ilyen? Hirtelen felindulásból nézegetjük a régi fényképeinket, magunkra kenünk minden vackot, fogyózni kezdünk, elrohanunk hasszorítós fehérneműért, karcsúsító harisnyát veszünk és igen, ha nincs még, akkor beszerzünk néhány push up melltartót. Ha van, akkor újabbat, mert biztosra akarunk menni.

Be kell vallanom, nekem ez a cucc amennyire áldás, annyira nyűg is. Szükségem van rá, mert esztétikailag mégiscsak kell, de határozottan nyűg. A félkosarasban nem szerencsés lehajolni mert kibukik minden, aztán pakolhatom vissza. A halcsont -aminek már köze sincs a halhoz- néha önállósítja magát és oldalba szúr. Ez ugye a jobbik eset, mert inkább én érezzem mint a pénztárcám azt, hogy a mosógéphez szerelőt kell hívni. A levehető pántos pántja olykor leveszi saját magát, és akad olyan is, amikor a kapocs viccel meg és kikapcsolódik. Ismerős, ugye?

Egy ideje hódít a szilikonbetétes. Vagy zselés, kinek mi tetszik. Nem is nagyon tudom, hogy a kettő egy és ugyanaz-e, de nekem lett belőle pár darabom, mellőzve ezzel a jól bevált szivacsbetétest. Amikor az első a kezembe került, hosszú percekig nem csináltam mást, mint nyomkodtam a szilikont. Ez kérem nem perverzió, ez gyermeteg kíváncsiság. Aztán egyszer épp viseltem az egyiket amikor furán éreztem magam. Először azt találgattam, mi a fenétől izzadok annyira, majd rájöttem, hogy szivárog a szilikonbetét. (vagy a zselé) Mire hazaértem, teljesen kiürült, a bőröm pedig olajos volt, piros és viszketett. Szenvedtem, azt megmondom. Kb három napig.
Rendeltetésszerű használatnál mi a fenétől lyukad ki? Elképzelni sem tudom...

Na, mit gondolsz?



2 megjegyzés:

  1. Nem is tudtam, hogy van ilyen szilikonos, trutyis melltartó is De tuti, hogy nyomkodtam volna én is. Olyan lehet, mint a buborékfólia, nem? :D

    VálaszTörlés
  2. Nem olyan mint a buborékfólia. Olyan mint egy vízzel teli lufi.
    Az enyém egyik sem kivehető betétes, fixen be van építve. Amikor leveszem és leteszem, igen bizarr a látvány, mereven égnek áll a két kosár. Ha lenne csöpp kisgyerekem, biztos megrémülne hogy szétesik az anyja. :)

    VálaszTörlés