2012. augusztus 12.

Ötven éves Barbie

Plasztikcicának lenni sem garancia semmire,
de miért dühít ez annyira?

Íme az ötven éves Barbie.

                                                            forrás: Google

Bájos, jólfésült, feszes. Ruhája, rúzsa szexi. Szemöldöke rendben és mázlista, mert mindenhol tartósan szőrtelen. "Bőre" tökéletes, sehol egy szeplő, szemölcs vagy akne. Hatalmas őzikeszemeivel rám néz (rád is!) és mintha azt mondaná: na, látod? Hát igen, így is ki lehet(ne) nézni.

Ez csak egy baba, csupa plasztik, mégis miért dühít ez annyira?
Fiatalabban sem bírtam túlzottan a hosszú vékony combjaival, darázsderekával. Most meg ideállítják nekem korosodva, hogy tudjam, nem csak én öregszem. Nesze itt egy etalon, mérce, ideál, ha nem így nézel ki, elcsesztél valamit. Valóban elcsesztem. Vannak nevetőráncaim, mert mertem sokat és nagyokat nevetni.

Nézem a képet és bujkál bennem a kisördög. Lehet hogy nekem szánták játszani? Készítettek hozzá tartozékot is amit megvehetek, mint a cipőit? Például kész maszkokat, amit felnyomok az arcára azt' helló. Algásat, tojássárgásat, esetleg uborkakarikákat. Kilencven évesen meg minden este kivehetem a protézisét. Miért ne? Elvégre velem öregszik.



2 megjegyzés:

  1. Hát az algás arcpakoláson és a kivehető protkón hangosan, sírva röhögtem :D
    Jó lett, ügyi vagy :DDD

    VálaszTörlés
  2. Köszi. :)
    Rágugliztam Kenre is, de nem találtam róla semmit. Úgy látszik a pasinak nem adatott meg az ősz halánték.

    VálaszTörlés