2012. augusztus 24.

Algás maszk

Békakirálylány lettem és nem csókolt meg senki


Időnként annyira száraz az arcbőröm, hogy beszéd közben zavar. Érzem, hogy húzódik, feszül a képem, ami egy orbitális paradoxon, mert hát hogyan is tud feszülni az ami lóg, löttyedt, látszólag két számmal nagyobb a kelleténél, amitől az ember lánya úgy néz ki mint egy shar pei.

                                             forrás: Google
                              Cuki ez a shar pei. Én is az vagyok és biztos így van, mert nemrég Kamaszom 
                              mondta rám hogy cuki úgy, hogy nem volt  zsebpénzosztás.

A"sarpejség" ellen tenni nem lehet, dehogynem, úgy hívják plasztikai sebész, viszont a húzódó száraz bőr ellen igen. Lehet menni kozmetikushoz aki csodákra képes, de az enyém például elköltözött más településre és itt nincs minden utcasarkon másik. Lehet vásárolni egy csomó olyan krémet ami el van látva varázsszavakkal, ezzel biztosítva azt, hogy tuti legyen mindegyikből otthon. Lifting, hydrating, anti-aging, refreshing, csupa-csupa "ing". Meg intensiv, meg ultra, lehetőleg mindegyik triplán, mert kell szemre, arcra, nyakra. Egyáltalán nem pénztárcabarát, még akkor sem, ha tízezreket nem vagyok hajlandó fizetni érte. Arról nem is szólva mi meló meggyőzni a morgó Férjet, hogy ez már megint igenis kell, neki lesz a legjobb, mert ugye elégedett nővel öröm az élet.

Nem tudom, te hogy vagy vele, nekem a bolti cuccokkal könnyű melléfogni. Vagy nem szívódik be és ragyog tőle a képem, vagy ragadós érzésem lesz, vagy viszketek, vagy megőrülök a szagától és le kell mosnom, vagy csak egy röpke óráig jó, aztán megint érzem, hogy húzódik a bőröm. Negyvenes létemre még nem találtam meg a tökéletes krémet, az Igazit, nem lettem márka hű. Finnyás a bőröm, na. A pénztárcám is.

A bio meg natúr őrületnek hála, elkezdtem a konyhai alapanyagokat tesztelni magamon. Azért, mert nem nyenyeregni kell hogy hú de szar, hanem valamit tenni kell ellene. Nem igazán érdekel, ha az uborka meg a joghurt a képemen nem bio, viszont a divat felhívta a figyelmem arra, hogy a hűtőt ne csak evéskor nyissam ki. Vettem néhány kozmetikai alapanyagot is, shea vajat, jojoba olajat, kakaóvaj pasztillát, és most keverek, kavarok, felkenek, fennhagyok, masszírozok, lemosok, meg néha anyázok.

Utolsó két tesztelésem az algás maszk volt. Kamaszom spirulina alga tablettáiból négyet porrá törtem, majd fele-fele arányban kevertem hozzá vizet és jojoba olajat. Nem sokat, épp csak annyit, hogy egy kellemesen sűrű, kenhető masszát kapjak. Tudom, spirulinát lehet kapni porban is, de rendetlen háztartás az enyém, nincs itthon por csak tabletta. Tapasztaltam, hogy ha először jojobával keverem el, nem oldódik fel rendesen, szemcsés marad, viszont ha a víz az első, tökéletesen krémes állagot kapok. És most essen szó a színéről. Hát, igen. Nem vagyok egy beszari, de amikor megláttam a trutyi haragoszöld színét, megfordult a fejemben hogy ez a cucc ugyan nem kerül rám. Mert mi van ha Murphy résen van és les engem a hülye törvényeivel? Mi van ha lemosom és mégis ott marad mert mélyen beszívódott? Egészen agyig. Mondom, nem vagyok beszari, hát felkentem. Az össze-vissza feltűzött hajammal meg a zöld képemmel igen hülyén néztem ki. Mint egy csúf béka, az is a rusnyább fajtából. Megnyugtatlak, nem maradtam úgy, fél óra pihi után lemostam. Simán lejött, a bőröm puha lett, nem húzódott. Ha már nem lettem gyönyörűséges királylány, legalább ez bejött.

Most pedig lássuk a trutymót. Megmutatom, naná hogy meg. Elvégre ezért ez a blog.




Látszik, hogy szemcsés. Az is, hogy csúf zöld. Amíg pihent, egy kicsi vizet felszívott, sűrűbb lett, aztán a Bacardis bigyóval újra átkevertem. Pár csepp vizet adtam még hozzá a jojoba előtt és tökéletes állagú lett. Ennyi az egész. Semmi macera.


2 megjegyzés:

  1. Fúj, hogy néz ki :D
    Én is aggódtam volna, hogy bezöldül a bőröm :D
    És a Herceg ilyen képpel is megcsókolt? :D

    VálaszTörlés
  2. Nem.
    Hercegnek szava is elállt mikor meglátott. Még poénkodni is elfelejtett. :)

    VálaszTörlés